Cerensrhn gebelikten doguma kadar sürekli oynamıştı degerler. En yüksek 100 falandı. Doguma girdiğimde 52 idi. Doktorum bana normalde endokrine gidilmeli ama gebelik döneminde tedavi olmadıgı için birşey yapamayız. Takipte olacagız devamlı. Dogumda da gerek görülürse kan alacaksın demişti. Yani gebelikte bunun için herhangi bir ilaç yada ekstra bişey yapmadık. Dogumu da yaptım. Kan almadan. İkinci dogumum da da bu kadar düşük degildi ama 80lerle doguma girdim. Onda da sorun çıkmadı. Şuan 3.ye hamileyim. 2 ay önce baktık en son. 110 Du. Yine düşük. Bunda da umarım sorun çıkmaz. Bu plt durumu bende sadece gebelik döneminde çıkıyor. Dogumdan sonra endokrine gitmiştim. O zaman normal çıkıyor