Ef24 bende 39+1 im ama bebiş önden gidiyor ultrason da 40+1 gözüktü 3900 gözüktü kilosu da normal de tuncay hocaya alırdım ama ismail burak gültekin ile yer değişmiş bölümleri pazartesi sabah erkenden gel ismail hoca dan giriş al dediler tok gel dediler korktuğum şu ki açılma ve şancı yok nts dede şancı yok suni verirler mi saatlerce suni çekip açılma olmadi bebeği yorduk diyip sezeryan derler mi diye düşünüyorum ama orda doğum bölümünde tanıdık var onu aradım çıkınca normal i pek almıyorlar suyu sancısı açılması varsa alıyorlar virüs den dolayı fazla temas da bulunmamak için sezeryan a alıyorlar dedi ama bakalım napacaklar. Ben geçen hafta sordum 4 kilonun üzerine zaten normal doğuma zorlamıyoruz dediler