Ozdmrkbraa Gizem59 olsaydı doktorun mutlaka söylerdi kuzum bende bi an bi tedirgin oldum da doktorum korkulacak bişey yok dedi bünye meselesi dedi bizim ki de erkek olacak nasipse şey diyorum hep tospik diye severdim artık bizim tospik tosuncuk olmuş diyorum 😂
Gizem59 Ozdmrkbraa ahh canım maşallah bende tospik diye seviyorum yakında tosuncuk olcak galiba benimkide 😄
Atesays Gizem59 benim de hep 2 hafta önden gidiyordu şuan 36+1im ve önden gidişi bu hafta 1 haftaya düşmüş 🤔 yani korkma sonlara doğru duraksama da olabilir 2 hafta önden yada geri olması sorun olmuyormuş yani her bebek farklı olduğu için yapısal olarak iri veya minyon olabiliyorlar hepsi aynı kiloda doğmuyorlar
Gizem59 Atesays anladım cnm çok teşekkür ederim demekki benim bebeğimde iri bir bebek olucak annesin gibi ☺️
irva Gizem59 Valla bende anlamadım halbuki özel bir beslenme de yapmadım işin özü.Ama maşallahları var tosunların demek ki.😃
Gizem59 Ceylanaydemir bende de şekerden şüphelendi pazartesi test yaptircam umarım birşey çıkmaz gerçi ailemde hiç şeker hastası yok
Ceylanaydemir Gizem59 aileden kaynaklı olmuyo ya hamilelikte ben çıkar diye düşündüm tam tersi düşük bile çıktı 🙄 İnşallah sendede çıkmaz canım kilo durumun nasıl kaç kilo aldın ben biraz fazla kiloda aldım
Basaktutal Gizem59 ben iki gün önce gittim canım 27 haftalıktım. Bebegım 1kg 140 gr cıktı. 1 hafta onden gidiyor dedi doktorum. Herhangı bir sorun olmaz şişman bir bebek olacak belli ki dedi
damlaege @Gizem59 Haklısınız benim de ilk bebeğimdi bende çok endişelenmiştim sürekli takip halindeydik. Gelişim önden gittiği gibi en sona doğru haftasında da kalabiliyor aynı haftaya eş değer olabiliyor o yüzden inşallah iyi olur sağlıkla kucağınıza alırsınız 😇
turansmom1 Gizem59 bebeğin tombiş demek canım merak etme sağlıklı yani benimkide seninkiyle aynı haftalarda 1 hafta önden gidiyordu ayıcık dpğurucam sandım 36 oldum şimdi normal olmuş😘
1Kubrakara Gizem59 benimde hep iki hafta önden gidiyordu, 34. Haftamda normal haftasına döndü, hep önden gitmiyor kilosu fazla ilken normal haftasına dönebiliyor benim bebeğim çok kilo alıyordu taki 34. Haftaya kadar kilo alım yavaşladı su an normal haftasında
Gizem59 1Kubrakara umarım benimde yavaşlar bende oda hızlı kilo alıyoruz ne kdr dikkat etsemde anlamıyorum ki