Bebeğin iki hafta önden gitmesi ne demek kötü birşey mi başına gelen varmı ilk hamileliğim korktum açıkçası normalde 26 haftalık hamileyim ama bebeğin gelişimi 28 haftaliga denkmis daha şimdiden 1 kg oldu bu normal mi tecrübeli arkadaşlar yorum yapabilirmisiniz lütfen 😔