EzgiGer Kızlar bu haftada alt tarafta iğne şeklinde batması sızısı olan var mı dün geceden beri sürekli batma ve sızı oluyor
PasaninAnnesi EzgiGer bende de oluyo canm doktora sormadm ama burada okuduklarimdan normal olacağı yazıyodu bebek büyüdüğü icin rahim genislediği icin bide benm 15 16 haftadan beri var batmalar 18de hala devam ediyo
bebisiminannesi EzgiGer kizlar bende 19+4 deyim sizler gibi ağrım olunca doktora gittim kasilmamiz olmadikca sikinti2 yok dedi
Pcoslubiranne EzgiGer benim de bir kaç gündür göbeğim yırtılıyor sanki.Bebek büyüdüğü içindir herhalde.
EzgiGer Deniz2961 teşekkür ederim canım dün geceden beri o kadar çok sızı giriyor ki bende korkuyorum
EzgiGer Ipek3427 eşim zaten şehir dışında çalıştığı için ilişki ile alakalı olamaz ama dün baya stres yaşadım ondan sonra başladı zaten
deletedmom16 EzgiGer benimde iliskiden snra ağrım oluyor canım pek ilişki istemiyor ama erkekler erkekler iste
deletedmom16 Ipek3427 aynen kızım 9 aylik ve 18 haftalik hamileyim 😂😂😂 istemeden oldu ama hayirlisi vucut yenilenio haliyle 2.5 senedir evliyim ve 2 senedir de hamileyim 😂😂😂
EzgiGer deletedmom16 maşallah rabbim sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah.ikinci olduğu için sen tecrübelisin biz en ufak şeyden korkuyoruz tabi bir de 9 yıldan sonra olunca evhamlar iyice artıyor 🙂
deletedmom16 EzgiGer öyle cnm ben bide çocuk gelişim okudum kızım yaşına girsin caliscam diordum ama hamile kaldım 😂😂😂 bebis dogunca kizim 1 yaşına girmis olcak ins yaşıni karşılar yurumede
deletedmom16 EzgiGer aynn cnm 2.5 senelik evliligimde 2 çocuk 😂😂 30 lu yaşlarimda ugrasmam hiç coktan 22 yaşımda 2 çocuk
deletedmom16 Ipek3427 kızım 1 yaşına girmiş olcak ben çocuk gelişim okudum ondan zorlanmam ilk zamanlarda olurda 2 3 aydan snra sıkıntı olmaz
EzgiGer bebisiminannesi bende şimdi doktordan çıktım kalp atışı var rahim uzunluğu normal dedi bir sıkıntı olmadığına göre normalmiş sanırım sadece bir fitil birde krem yazdı ne için olduğunu bilmiyorum ama