SecilM neler neler yaşadım 4 yıllık evliliğimde her ay umutla bekledim stres yaptım. Her ilişkiye başlamadan hesap yapardım. Ama transfer sonrası böbreklerimi üşüttüm hasta oldum, ev telaşım vardı sürekli durmadım ev bakmak için gezdim. Dedim olmadı bu sefer neyse ki dondurulmuşlar var :) kan verdiğimde de sırf ilaçları bırakmak için verdim canım acıyordu ilaçları kullanırken ağlıyordum. Eşim dedi kanı ver negatifse ilaçları bırakalım diye gittim 8. gün kan verdim. Stres yoktu rahatlık üst düzeydi :))) o yüzden stresten uzak durun tam bir düşman :)))