Sbnm06 merhaba canım benim öncelikle bu zorlu yoldan geçeceksen saba bol bol sabır diliyorum 🥰 3 yıllık evliyim, eşim asker ve sürekli görevden göreve gidiyor. 8-9 ay anca beraber yaşamışlığımız var. Bende polikistik over var yumurtam büyüyüp çatlamıyor 45-50 günde adet oluyordum. Neyse genede ben otlar,kürler,çaylar,kasık çektirme her yolu denemedim ama kocam denk gelemediği için boşuna denenmiş şeyler oldu. Baktık olmuyor bir arayada gelemiyoruz dedik tüp bebek yaptıralım. Neyse ocak ayında tedaviye başladım 10 gün yumurta geliştirici iğne kullandım ve 3 günde bir kontrole gittim doktora. Sonra çatlatma iğnesi oldum iğneden 36 saat sonra yumurtam toplandı 24 yumurtam toplandı. 19 tanesi saplıklı idi 5. Gün embiriyosu hepsi. Sonra Bi ay rahim dinlerdirme yapalım dedi doktor ve hsg filmi istedi. İlaç tedavisi ve aşılama olmadığım için daha önce çektirmemiştim. Neyse transferime 5 gün kala şu virüs olayı patladı ve 20 haziranda transfer edildi. Şuan 17 haftalık hamileyim ilk denememde tuttu şükürler olsun. Rabbim gönlüne göre versin 🤲🏻