Valla devlet tabiki özelden bin kat daha iyi ama nasıl davranırlar bilmiyorum ben izmirdeyim iki üç tanıdığım öyle devlette doğum yaptılar cok memnun kaldılar ben salgından dolayı devlete gitmeyş düşünmüyorum özelde yapıcagım en azından biraz insan yerine koyuyorlar 🤪