Emos36 ben şehir hastanesinde ebe olarak çalışıyorum aynı zamanda da gebeyim. Hiç özele gitmeyi düşünmedim. Tamam özelde kontrollerde doktor daha çok bilgi veriyor, daha açıklayıcı daha güleryüzlü davranıyor ve rahatlıyor. Ama şöyle bi durum var özele doğuma gittiğinizde de sizi yine ebe takip ediyor sadece bebeği doktorunuz çıkarıyor ve varsa epizyonuzu dikiyor. Benim çalıştığım özellerde öyleydi en azından durum. Ama devlette bi ebe takip ediyor sizi ve shifti değişmediyse eğer doğumunuzu o yaptırıyor, epizyonuzu o onarıyor ve doğum sonu bakımınızı o veriyor. Bi de ücret ödemiyorsunuz :) bi düşünün derim☺️