Esa ben ilk zinco kullandım. Bir faydası olmadı . Sonra sap simplexi kullandik. O da iyi gelmedi. Nurse harveys aldık i iyi geldi. Ama birkaç gündür gazmsancilarini üst seviyelerde yaşıyoruz. Ancak Allah'ta. N nöbet zamanlarımiz kısaldı. Normalde.6-7 saat ağlıyordu . Şimdi bir iki saat..