zlemAcar Bu postun altında aklımıza takılan , bilmediğimiz, merak ettiğiniz tüm soruları soralım. Çünkü bebeklerimize birlikte bu yeni dünyaya alışmak gerçekten zor 🤗🤗🤗
AyseSapmaz zlemAcar 2 ay önce sezaryen ile doğum yaptım sorabilirsiniz merak ettiklerinizi ilk doğumum bu arada
zlemAcar Yaseminyas bizim gaz problemimiz var canım. Önerin varsa sevinirim . 🤗🤗🤗 Diğer annelerimizde sorabilir
Yaseminyas Ebi evet benimde catlaklarim olmustu benim karnimda cok sz bellirsiz ama benim bacaklarimda cok fazla oldu yag sürüyorum hala banyudan sonra solaryuma gudiyorum biraz renkleri degssin diye belki kaybolur diye ama bana iyi gelen her banyuda kese yapmak sanki biraz azaltti gibi
Yaseminyas zlemAcar gaz icin bildigim pek bisey yok bizim pek olmadi ama ebesi olursa karnina saat yönüne dogru masaj yap ve bebegin basini avuclsrinin icine al aykalarini gögsüne dogru kucakta tut biraz dedi onlar iyi gelicek dedi
AyseSapmaz zlemAcar gaz için karnini sarin sıcak tutun biz pazarda karnı için bişey satılıyorç cırtcırtlı ondan aldık baya yok oldu ve gazlı olan hiç bişey yemiyorum masaj yapıyorum günde üç kez internnetten bakabilirsiniz ben buradan ne kadar anlatsamda yanlış olabilir masaj hareketleri zeytinyağı ile masaj yapabilirsiniz karnına ayaklarına birde her banyodan sonra gaz damlasindan veriyorum gazimiz büyük ölçüde azaldı yok denecek kadar az
Deletedmom_26 zlemAcar trendyolda kiraz kesecikli gaz kemeri var kiraz çekirdeklerni milro dalgada ısıtıp bebeşin karın bölgesine kemerle bağlıyorsun doğum yapıp kullanan arkadaşlardan öğrenmişdim çok memnun kalmışlardı onlar bende aldım umarım gaz problemimiz olmazda kullanmak zorunda kalmayız 🙂 birde emzirmeden önce bir çay kaşığı sade soda ağzına damlatıp öyle emzirmeye başla dendiğini duymuşdum
Ebi zlemAcar başından beri bio oil kullanıyorum çatladı yine karnımda bişey yok da kasık bölgemde yırtık gibi kötü görünüyo şimdi bio oille birlikte nemlendirici kremde sürmeye başladım 31+3 olduk inşallah daha fazla olmaz ya 😞
Fatma AyseSapmaz ağrınız var mı? Sezeryandan sonra bulantı baş ağrısı oldumu? Birde kaçıncı haftada yaptınız
zlemAcar AyseSapmaz ben diğer annelerimizde sorsun diye açtım . Ama benim kızımın gaz problemi var canım. Bir önerin var mı ?
Yaseminyas Ebi benim 36 dan sonra baslamisti catlaklarim bende cok krem yag kulandim ama hic bi faydasi olmuyo ya
Ebi Yaseminyas kaçınılmaz son diyosun 😏 Ya peki bu doğurup iki gün sonra 18lik kız gibi foto atanlar napıyolar göbekleri açık foto atıyolar şaşıp kalıyorum hiç mi çatlamadılar diye 😒
zlemAcar Ebi Ebi benim biraz çatlağın var. Ama karnım hiç kalmadı. 10 gün sonra hamile kaldığım kilomdan 5 kilo aşağısına indim
Yaseminyas Ebi vallaha onlara bende sasiriyorum ama kapatici falan yapiyolardir diye düsündüm hep ben ki bende öyle yapiyorum 😂
zlemAcar Deletedmom_26 canım bu kiraz çekirdeklerini söylediler. En iyisi temin edeyim. Çok teşekkür ederim 🤗🤗🤗
Esa Biogaia gaz damlası ve bacaklarını karnına doğru itmek çok iyi geliyor. Çatlağım hiç olmadı bebek yağı ve vazelin kullandım sadece
zlemAcar Esa ben ilk zinco kullandım. Bir faydası olmadı . Sonra sap simplexi kullandik. O da iyi gelmedi. Nurse harveys aldık i iyi geldi. Ama birkaç gündür gazmsancilarini üst seviyelerde yaşıyoruz. Ancak Allah'ta. N nöbet zamanlarımiz kısaldı. Normalde.6-7 saat ağlıyordu . Şimdi bir iki saat..
AyseSapmaz Fatma Suan ağrım yok 39+5de bebeğim kanala girmediği için sezeryan ooldum 1 hafta içinde kendi işlerimi halledecek duruma geldim ama yine çok zorlamadan yaptım2 hafta kadar işlerimi
zlemAcar Fatma CemalSedaYesildag biz bugün 38 günlük olduk . Bir tık azaldı ama hala devam ediyor. 😟😟😟
CemalSedaYesildag Merhabalar gaz sorunu bizim kadar yaşayab yoktur sanırım 4 aylık oldu kızım ancak yeni yeni sakinleşmeye başladı özellikle ilk 3 aylık dönem gerçekten çok zor