Husraaaa ben 9+6 dayım. İlk başlarda çok korktum istemedim ağladım. Birde ilk başında hem kendi hastalığımı hem mide bulantısı beni çok kötü yaptı hem fiziksel hem psikolojik. Şuan şaşkınlığım gitti 😊 mutluyum çocuğum olacağı için., endişilerim hala var ama mutsuz değilim aksine çabuk geçse keşke zaman diyorum 😊 hayırlısı bir süreç zamanla insan özümsüyor 🌸