gulbay90 Husraaaa ben de 9 haftama girdim henüz alışamadım mide bulantıları iştahsızlık beni mahvediyor sizin nasıl bulantılar
Karadeniz61 Husraaaa yeni yeni yemeklerden tiksinme oluyor, karnım acıkıyor yemek istiyorum bi çatal alıyorum ağır geliyor yemeği bırakıyorum 🙈
Alara95 gulbay90 aynı durumdayım. Haftaya doktor kontrolumuz var. Ultrasonda minnoşun büyüdüğünü görsem de tüm bulantılar değiyor desem🙏🏻
Husraaaa Merveerhannn bendede yoktu cok üzülme bence sevin :) anne olarak paranoyayız bence :)) hiç üzülme stres yapma
gulbay90 Merveerhannn maşallah sevinin bazı gebelikte olmuyo ama çoğunluğu kötü geçer ilk 3 ay mide bulantısı tiksinme
Mybabyizmir Merveerhannn valla şükret canım olmamasi daha iyi :) benim de şu ana kadar olmadı hiç 18 haftaligim. Kiminde ilk başta olmayinca ilerde de olmuyor. Dua et hiç olmasın yoksa :)
Merinosunannesii Merveerhannn üzülme asıl sevinmelisin mide bulantısı gerçekten çok kötü aç olunca daha kötü oluyor ama birşey de yiyemiyorsun bence haline şükret🥰
Baobap Karadeniz61 çok zor bir durum. Domates, salatalık atıştırın. Çok iyi geliyor. Tuzlu ekşi şeylerle idare ediyorum bende.
Merve10090 Ben 9+4 oldum bugün. Çok rahat geçiyor elhamdülillah. Sadece çok acıkıyorum. Doymuyorum. Bunun dışında Allah’a bolca şükrediyorum
Nursel3437 Bende 9. Haftama girince iştah azalması oldu kokulara hassadiyetim oldu ama afedersiniz istifrada etmiyorum midem karışıyor gibi zorla yemek yiyorum ilk başlarda çok iştahlıydım😔
ae3535 Morcivert07 biz de oyle 9+3 teyiz. Sizinki gibi gecirdim cok sukur:) cinsiyeti merak ediyoruz🤔🙈
Merve10090 ae3535 geçen hafta perşembe gittim ilk defa (24 Eylül). Bebeğimi gördüm. Boyu herşeyi iyiydi şükürler olsun. Birdaha 26 Ekim gidecem. Heyecanlıyım. 13 + 1 de gidecem. BEbek büyümüş gelişmiş olacak ve cinsiyeti belli olabilir.
Merve10090 ae3535 ben erkek hissediyorum. Ama sağlıklı olması herşeyden önce geliyor. Daha önümde 7 ay var .. herşey yolunda olsunda sağlıklı olsun. Rabbim her isteyene tattırsın.
Merve0202 9+2 günlük Çok kötü geçiyor mide bulantısı 🤢 halsizlik fena 🙄 Rabbim sağlıcakla kolay bi şekilde şu dönemi atlatmayı nasip etsin 😍😍💛
Husraaaa Vallahi kız hissediyorum ama erkekte olabilir :) sağlıkla gelsinlerde ama heyecan var tabi az kaldı öğrenmemize :)