Merhaba kizlar benim erken doğum riskim var suan 29+1 haftaligiz sabahtan beri Vajinamda böyle batma hissi var daha demin otururken birden bicak saplar gibi bir hiss oldu saniyelik 😣 sizce hastaneye gitmelimiyim Pazartesi zaten kontroll terminim var 😞😞