Fatmamilay ben de 8 senedir var bu şikayet. Gece plağı kullandım ama geçmedi. inanılmaz baş ağrısı yapıyor, neyi stres yapsam sabahına deli gibi ağrıyla uyanırım. Normalde majezik duo ile geçerdi 2 tane içince ama hamilelikten ötürü kullanamıyorum. Bunun tek çözümü massater botoxu. İnşallah doğumdan sonra yaptıracağım