NazliCK Bugün doktora gittim 7+6 hala bebek gözükmüyor. Doktor artık umutlanma haftaya ilaçla düşürelim dedi. Çok üzüldüm Allah isteyen herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😞🙏🏻