NazliCK seni çok iyi anlıyorum, bende böyleydi hatta şuan eminim gece gündüz araştırma yapıyorsun USG videoları izliyorsun kendinle kıyaslıyosun bazen kendini kahredip telefonu forlatıyosun,bazense yeniden umut dolup güzel şeyler düşünmek istiyorsun.. ama içindeki vesvese buna engel oluyo bin türlü şey geliyo aklına 🙃🙃 hepsi boşaaa, ne yaşaman gerekiyorsa ne olması gerekiyorsa o olacak sen naparsan yap. Ama kendini yıpratma stres bebeğine zarar. ben helak oldum keseden sonra yolk bile görünmedi,3 gün sonra ağır kanamam başladı doktora koştum baktı kesen duruyo embriyo oluşmuş(sadece 3 günde yolk görğnmzken embriyo bile oluşmuş) ama kalp atışı için çok küçük yatış veriyorum dedi,Allah’a şükür durdu kanama 1 hafta sonra kalp atışı duyduk 7. Haftanın içinde. Şimdi pazartesi tekrar gidicem gelişimi ilerliyomu diye. 🙂 Keseyi gördğnya geriside çabucak gelir sabret 🥰🥰