balyanakoglum Dünya hastanesi eda hanımın renkli ultrasonu var fakat detaylı yapıyor mu bilmiyorum. Yaşam hastanesi Zeynep hanım, medical emire hanımdan sonra eda hanıma geçtim memnun kaldım şu anlık ona devam ediyorum
S_S balyanakoglum renklı ultrason yaptırdınızmı acaba eda hanıma fıyatı nedır? Bende eda hanıma gıdıyorum
balyanakoglum Gizemela hem çok kalabalıktı yeterince ilgilenemiyordu sorularımı bile zor soruyordum hem de sıcak gelmedi bilemiyorum. Birkaç kötü tecrübe de duyunca vazgeçtim
Gizemela ozlem0643 aynen bizede çok pahallı geliyor fiyatlar etkileniyoruz . 2 haftada 1 gelmemi istedi doktor her seferinde 125 ödemek dokunuyor açıkçası
ozlem0643 Gizemela geçen yıl 50 liraydı muayene cihazlar deseniz kötü üstelik ben ta Silvan’da geliyorum gelip gitmek ayrı dert zaten
Ebruelif72 rahsan çok yükselmiş fiyatları o ne öyle ya. Ben şuan devlet e gidiyorum renkli ultrasyon a 2-3 ay önceden sıra vermiyorlar önce den de kimse yönlendirmedi 20 haftalık ken sordum 3 ay sonra ya gün veriyoruz sıra yok dedi doktor da özel e git dedi. Kaç haftalık sınız şuan
rahsan Ebruelif72 ben şuan 18 haftalığım 11 haftalıkken devlete gittim. Sağolsun doktorum hemen ikili testini yapalım dedi. Kendisi detaylı ultrason için tarih almam gerektiğini söyledi beni yönlendirdi. Ve açık söyleyeyim ilk muayeneye emire ye gitmiştim özel olmasına rağmen hiç beğenmedim 3 defadır devlete gidiyorum çok daha iyi. Sorun şu devlet çok kalabalık ve temiz değil. Yoksa doktorumdan memnunun ilgileniyor sağolsun.
rahsan Ebruelif72 detaylı için iki buçuk ay sonrasına randevu almış oldum. Zaten o haftalarda giriliyormuş. 28 Ekimde gireceğim. 22 haftalık iken.
rahsan Bu arada kararsız olanlar için şöyle de bir durum var bebekte bir problem olursa, ya da erken doğum vs bildiğim kadarıyla diğer hastanelerin yeni doğan yoğun bakım servisi yok yalnızca medicalde var