Srplhrgl ozlem0643 duyduğum kadarıyla devlette 3 ay sonraya randevu veriyorlarmis doktor özele yönlendiriyor
MehZey ozlem0643 devlette var ben 6+2 günlükken gittim bana 21+6 haftama uygun tarihe randevu verdi. Sizin haftaniz detaylı ultrasyon tarihine uygunsa gün içinde bile ultrasyona alabilirler
Merveeplt Ebruelif72 ben Kemal beye gittim 103 TL emniyet indirimi vardı indirimsiz 125 TL Ercan beye de gittim o da 90 TL
rahsan Ebruelif72 valla anlamadım ben de Haziran ayında Medical Parkta Emire Oğuz Orhan A gittim. O zaman onun muayene ücreti 100 TL idi. Sendika indirimi ile 83 gibi bir rakam verdik. O zaman Kemal beyin 125 idi. İndirimli hali ile de 100 küsür liraya iniyordu. Neyse ağustos ayında medicalin fiyat veren bölümü ile görüştüm doğum paketi var mı diye sormak amaçlı. Bu arada Batman Medical parkta doğum paketi yokmuş. Fiyatları sordum güncellenmiş dedi Kemal Beyin muayene ücreti 175 dedi. Sendika indirimi ile ortalama 140-150 arası bir rakam olacak sanırım
rahsan Ebruelif72 şimdi burda okuyunca herkes farklı fiyat veriyor. Ben ilk muayeneme emire hanıma gittim memnun kalmadım. Ardından devlet hastanesinde devam ettim. Detaylı ultrasona kadar devlet hastanesinde devam etmeyi düşünüyorum. Sonlara doğru özele gitmeyi düşünüyorum. Kemal bey mi Ercan bey mi emin değilim. Fiyatlarını da net bilirsem iyi olacak. İkisi için de güzel şeyler duydum. Altı aylıktan sonra biri ile devam etmek istiyorum. Doğum da hangisi ile devam edersem onun yanında olacak
Ebruelif72 rahsan çok yükselmiş fiyatları o ne öyle ya. Ben şuan devlet e gidiyorum renkli ultrasyon a 2-3 ay önceden sıra vermiyorlar önce den de kimse yönlendirmedi 20 haftalık ken sordum 3 ay sonra ya gün veriyoruz sıra yok dedi doktor da özel e git dedi. Kaç haftalık sınız şuan