Bizimde 26 ekim gozukuyor ama bu hafta cati muayenesinden sonra normal mi sezeryan mi olacagini soyleyecek doktorumuz:) artik her gece ruyamda dogumla alakali birseyler gormeye basladim,gercekten cok heyecanli bir bekleyismis🙈 ilk oldugu icin surekli o gun neler olacak,neler hissedecegim,o gunden sonra hayatimda neler degisecek gibi deli sorular var kafamda😀