Aknkbr Ve sonunda sıra bize geldi ekim anneleri heycan korku hepsi bir arada bütün hazırlıklarım bitti sadece kızımın gelmesi kaldı sizlerde durum nedir ☺️💜
Minigimm2020 Aknkbr hayirli2 bebeislerimiz gelsin inşallah ben korkum yoktu megersem vakit varmis ta ondan içim de korkulari yenemiyorum 🙄
Epifenomen Aknkbr ay ben Ekim annesi mi olacağım Kasım mı belli değil, doktoruma göre 27 günüm kaldı ama sezaryen tarihi de alamadık 😄 ne annesi olacağım beeen😢
CansuAbinik Aknkbr Son 11 gün 🙈 Her şeyi hazırladım evi temizledim geriye kızım Ayla’nın gelmesi kaldı. Ama gelmemekte kararlı sanırım 😂 Keşke birkaç gün içerisinde gelse ben öyle istiyorum tabi 🙈
Aknkbr Eslem23 hayır sadece vajinamda baskı vardı muaneden önce doktora sorduğumda kana inmiştir dedi
Fatma_ali_38 Son 10 günümüz kaldı bizimde🥰Herşeyimiz hazır🤭Defnemizi bekliyoruz🥰Canı ne zaman isterse o zaman gelicek🤭
ecembugra53 Aknkbr benim de bütün hazırlıklar bitti canım cok şükür bekliyoruz her hafta hastaneye gidiyorum 😊
Fleyla Aknkbr Son 13 gün kaldı kızıma kavuşmama 💕 bebeğin başı çok aşşağda dedi ve sancılarım da çıkıyo sizce erken gelirmi çok heycanlıyımmm🥰🤣
CansuAbinik Gonay Heheh ben benimki sanmıştım 😂 Geçen hafta cuma gittiğimde 2700 kg 49cm idi. Yarın tekrar gideceğim bakalım 🤗🤗