Begm 666 ben netten aldim canım çokta guzel çıktı ürünleri neşeli bebekler diye bir sayfa hastane çıkışı önlük ağız bezi alt açma aldim civilden de puset aldim birde beybi nest ile bebek 40lik takim aldim bizde bugün 21 haftadayiz 11 şubat doğumum🤗
bsr0557 Benim bebeğimde 20+5 haftalık oldu henüz hiç bişey almadım detaylıdan sonra cinsiyetimiz netleşsin yavaştan alırım diye düşündüm 😊 Ne gibi şeyler almalıyız bir liste oluşturmak lazım, ilk bebek olduğu için biraz acemiyim..
666 bsr0557 tek bildim 0.3 fazla bişi almaya gerek yok çünkü aldıklarımız çekebiliyor bazı bebeklerde uzun oluyorlar o yüzden 0 3 pek bişi ye gerek yok 50 cm e kadar oluyormuş benim yiyenim 54 cm dogdu giyemedi
Bugleemm 666 20+3 deyim ben de pek birşey almadım kızım çok şanslı arkadaşlarım annem felan doldurdu dolabını vallahi birsürü şeyi oldu🙈 tek tük bikaç parça birşey aldık biz de yeni sipariş verdim. e bebek ten küvet seti aldım nasıl gelecek onu merak ediyorum acaba erken mi davrandım diye de düşünmüyor değilim ama yavaştan da almak istiyorum hepsini son aylara sıkıştırmak istemiyorum maddi yönden 😊
666 Bugleemm bende aynı yavaştan almaya başladım hem madii yönden sıkıntı olmasın hemde ortalık virüs var kış geliyor birde iyice agırlaşınca 😊🌼 cok cabuk yoruluruz
Bugleemm 666 doğru canım yavaştan bakmak almak lazım kıyafet çok doldurmasammı diyordum çok fazla oldu yeni doğan özellikle de ben de alıyım diyorum bikaç parça 2-3 aylıken giyebileceği şeyler yeni doğan kıyafetleri nekadar idare eder bilmiyorum ama doğumdan sonra zor çıkarız alışverişe ya da bebişlerle ilgilenmekten zor araştırırz telefondan ne alsam diye bir de kışa geliyor ki doğumumuz eyvah eyvah 🙈😄
666 Bugleemm al al valla herkez diyor gelen getirir ama onlara da ne kadar güvenebiliriz ki o yüzden bende elime para gectikce alıyorum valla ya yapcak bişim yok 🌼🌼 ne kışın cıkabiliriz nede öyle ahım şahım araştırıp alabiliriz ıslak mendil 3 4 markanın alcam 1 ni sevmeye biliyorlar aynı şekilde 3 şeyit pişik kıremi cünkü oda bebek den bebege fark ediyor bezi gün yaklaşınca alcam oda degişti için ve pahalı oldu için 😊 ama çıtçıtlı ayaklı tulum alırsan özelikle büyük almalıyız çünkü Boy olarak uzun olabiliyor bebekler ben hepsini 6 9 aldım ama 1 tane gözümden kaçtı 0. 3 almışım
Dgnyagli 666 20+2 yim, çok erken değil mi ya? 8. Ayda başlamayı planlıyorum. Şimdi alıcam 4 ay öle durucakmı eşyalar 🤣
Bugleemm Dgnyagli çeyiz gibi düşün canım bu işi 😄 nasıl çeyiz alışverişinde alıyorduk herşeyi koyuyorduk kenara zamanı gelince kullandık onun gibi bu da işte al dursun kenarda zamanı gelince kullan 😁
Bugleemm 666 ben de bez stoğu felan yapmak istemiyorum alırım doğuma yakın bir de alerjisi olur felan değiştirmek zorunda kalırsam bezi boşuna almış olmayayım diyorum ıslak mendil yerine de baby me nin bebek temizleme pamuğu varya ondan kullanırım diye düşünüyorum ıslatırım kullanırım ıslak mendilden daha iyidir diye düşündüm o şekilde ☺️
Rmeysa_1661 666 abisi 2 yaşında ve bütün yeni doğanları duruyor sadece yeni bir hastane çıkışı battaniye ve kendi ihtiyaçlarımıı alıcam onu da doğum sezeryan olacağı için ne zamana gün verirse 1 hafta öncesinden alırım diye düşünüyorum bakalım. İkinci cocuk heyecanlı olsa da ihtiyaç listesi az oluyor 😂😂