666 bizde kızımla 20+1olduk ev eşya doldu. Duyan herkes ya battaniye örüyor yada kışlık yelek çok güzeller geçen bir arkadaşımla görüştüm muslin almış bı arkadasimiz oyuncak.Anneannemiz hastane çıkışı banyo havlusu zıbın battaniye aldı.bende indirimdeyken slepy bez ,gümüş göğüs ucu kalkanı ve mochi pompa aldım