ayseyetik94 ben ilk 3 ay hiç kilo almadım baya iştahsızdım. 4-5. Haftalar arasında çok tatlı yedim ondan dolayı aldım. Şimdi 6 buçuk audayım 5 kilo aldım. Doktorum iyi dedi. Beslenmem şöyle kahvaltıyı güzel yaparım. Herşeyden yerim(özellikle yumurta, peynir, bak vs) , ekmeğimi de hiç kesmedim. Öğlen canım isterse çorba, menemen vs yiyorum. İstemezse meyve ceviz badem kuru meyve vs yiyorum. Aralarda meyve yiyorum bazen süt içiyorum. Akşam yemeğimi de çok güzel yerim (çok geç saatte olmayacak şekilde) yemeğimde haftada 2-3 gün çorba olur, yaklaşık her gün ya yoğurt ya ayran olur, tavuk-et-sebze dengesini de elimden geldiğince ayarlamaya çalışıyorum ve günlük 2,5 - 3 litre su içmeye çalışıyorum. Bu şekilde, sevgiler..