Essyy Aloneanqel haftaya randevum var canım herşeyden önce saglıklı hayırlı evlat olması tabi başından beri kız geciyor içimden bakalım yanıltacak mı beni 😊
livasmomm Essyy ben 15. Haftada kiza benziyor haftaya hel net soylerim dedi dr 16+4 de gittim kesin kız dedi 🤰 liva mız olacak 22+4 olduk şuan
Essyy livasmomm maşallah ya cinsiyet ögrenenlere kendi çocugumu ögrenmiş gibi seviniyorum 😍😁 çünkü bekleyiş ve insanların fikirleri sinir bozucu oluyor bir sure sonra
Essyy livasmomm doktor siyah beyaz da goremeyince renkliye soktu gerçi onda da emin olamadı aslında hissediyorum zararlı bebekler içinde çok sık gitmek hemen topluyor kendini hareketleri hızlanıyor onun için ayda bir yada üç hafta da bir gidiyorum anca bu kadar dayanabiliyorum 😁
livasmomm Essyy cinsiyetini ogrenene kqdar bende 15 gunde bir gitmek istiyordum ogrendikten sonra rahatladim simdi ayda 1 gidiyorum 😊
Aloneanqel Essyy 3 defa yorum yaptı. 12 haftalıkken erkek dedi 16 haftalıkken kız dedi 19+6 ken kız dedi. Sanırım kız ama ben emin olmak için detaylıyı bekliyorum bakalım 🙈 hayırlısı. Hep kız kıyafetleri aldım sağlıklı olsun da 🤲🏻🤲🏻❤️
EbruSevban Essyy Merhaba bizim miniğimiz 13+5te cinsiyetini gösterdi doktorumuz %90 dedi ama çevrem kız o kadar erken göstermez diye sürekli konuştu şuan 36 ya doğru gidiyoruz ve kızımız her ultrasonda gösteriyor bacak arasının fotosunu ekliyorum aşağıya videodan ss olarak aldım 🙈🐰 https://imgyukle.com/i/5O8f9s
Astadavistabeybi Aloneanqel şuanda 26.haftadayız cinsiyetini her gidişimizde gösteriyor bir türlü yüzünü göremedik 😁😁
Aloneanqel Elbu 6 ayın içine girdik. Daha da yanılmaz doktor. Başka doktor da kız dedi çünkü. Emin değilim ama kalbim kız diyor artık doktor da dediğine göre. Detaylıya girsek iyi olacaktı artık ama 😍😍🙈
Astadavistabeybi Aloneanqel ay hamile olduğumuzdan beri zaman geçmiyor sanki 😬o haftalar hep bende böyleydim detaylı günü gelene kadar çatladım meraktan
Nidaayildiztepeee Essyy 23 hafta gibi kesinlesti cinsiyetimiz çok zor gösterdi, 33. Haftamdayim şuan yüzünü bile göremedik daha. Hiç bir şekilde göstermiyor 😃 nazlı bebek olacak,🥰🥰
Cerentali Nidaayildiztepeee benim kız da öyle cinsiyeti erkenden öğrendik ama bir türlü yüzünü göremedim her gidişte heyecanlanıyoruz ama sadece 1 kere gördük o zaman da çok küçüktü şuanki halini çok merak ediyorum minnoşumun büyümüştür şimdi 💜
bilgemom Essyy 14 haftalıkken göstermedi, 16 haftaya girdiğimiz gün randevumuz vardı o gün öğrendik ama inanamadım detaylıya girene kadar🤣 detaylıda da kız denilince inandım😍😍