Nisa46 ben hamileliğimi öğreneli 20 gün falan oluyor. Şu anda 6+6 haftalığız 😍 doktora 6 gün önce gittim, doktoru görmeden önce kafayı yemiş gibiydim 😁 banyo yapmaya bile korktum bir problem olur diye. Otururken yavaş yavaş kalkerken tutuna tutuna 😁 insan ister istemez koruma içgüdüsüne bürünüyor, aynı zamanda da uzun zaman sonra gelince kaybederim korkusu oluyor. O yüzden hiç kafanıza takmayın , tadını çıkartın. En güzel zamanları kafanızda türlü türlü senaryolar kurarak zehir etmeyin. Herşeyin hayırlısı olacak buna inandırın kendinizi😊