Miray61 ahh canım sen yüne benden iyi durumdasın. Ben 5 yıldır bekliyorum 10 yaşında bir oğlum var ikincisi olmadı birtürlü. Geçen ay çok güzel yumurtlama yakalamıştım ama olmadı bu ay çok fazla üzerine düşmedim açıkcası sanırım 24 eylülde çatlama oldu. Hsg de çekildi bu ay bakalım dua 🤲 başka yolu yok