Rynryn Bende bugun 40 hafta oldum doktor 6 ekime kadar dogmazsa sali gunu sabah 9 da ac karna gel baslatalim dedi
Starsss Rynryn Benim suyum da az ama risk boyutunda değil. Doktorum ikinci doğum olduğu için normal yolla doğmasını bekliyor benim de istediğim bu tabi 🙏 ilki 38. Haftada doğmuştu bu gelmek bilmiyor 😕
Tatlisannedilekk Mhtpttr doğumum salı günü lcanım internetten alsam yetişmez, inşallah bulurum aktarda. Teşekkür ederim bu arada
Mhtpttr Tatlisannedilekk rica ederim canım darısı başıma inşallah rabbim hepimize sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin 🙏🏻☺️
Tatlisannedilekk Mhtpttr amin canım, hepimiz bebeklerimizi sağsalim alalım kucağımıza inşallah🤗 Allah hayırlı kolay doğum nasip etsin inşallah🙏🏻