Tatlisannedilekk 39+3üm eğer oğlum kendiliğine gelmezse 6ekimde sabah suni sancıyla doğumumu başlatıcaklar. Yemediğim içmediğim yapmadığım şey kalmadı gelmiyor bir türlü inatçı oğlum.. Bir yandan oğluma kavuşacağım için çok mutluyum heyecanlıyım bir yandan da stresliyim korkuyorum ya sancıya dayanamazsam diye🥴 Suni sancı alanlar tecrübelerini paylaşabilir mi, çok mu zor?
Ebrutprk Tatlisannedilekk zor ama senin açılmana bağlı biraz da benim de o şekilde başlatmışlardı 1.dogumum da 4 saat çektim sadece doğum yapmıştım ama bebeğimi kucağıma alınca herşeyi unutmuştum 🤗 2.ciyi asla düşünmüyorum dedim ve şuan 1 ay kaldı doğumuma 🥺
NeslihanAsel Tatlisannedilekk bende 2018 6 ekimde kızımı kucağıma almıştım 💕 doğum pozisyonunda olduğu halde 40 hafta olunca birde 3 cm açıklığım vardı 38.haftadan beri öyle de olunca suni ile doğumu başlatalım dedi doktorum 6 ekim cumartesi saat 9’da başlamıştı suni verilemeye insandan insana değişiyor ben sadece alttan gıdıklanma gibi bişey hissettim pek fayda etmedi bana ama sonu mecburi sezeryan oldum ksımet sağ salim kucağına alırsın inşAllah rabbim yardımcın olsun 🤲🏻
Wonderanne Tatlisannedilekk o kadar suni aldım sezaryen oldum sezaryen çok daha zordu benim için en azından 🤦
kerimannesi Tatlisannedilekk o anda Rabb’im öyle bir yardım ediyor ki nasıl doğum yaptığını bile anlamazsın inşaAllah Darısı başımıza inşallah🤲🏻
Tatlisannedilekk Ebrutprk şuanlık açılmam sancım yok salıya kadar nasıl olur bilmiyorum🤷🏻♀️ Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebişlerimizi🙏🏻
Starsss Tatlisannedilekk ben de 39. Haftama girdim hala açılma ve sancım yok ama benim doktorum açılma olmadan suni sancıyı pek önermedi 🙄
Tatlisannedilekk NeslihanAsel oğlum 23.haftadan beri doğum pozisyonunda ama gelmiyor bir türlü açılmam sancım da yok beklicez bakalım. Amin canım çok sağol🙏🏻
Fatmanurkor94 Pozitif dusun canım hurma ye dusa gir ılıskı ye gir 39+4 de benm birden suyum geldi ve o gun dogum oldu kendı sancımla hıc bellı olmuyor yani
Tatlisannedilekk Fatmanurkor94 hurma, ilişki, duş, pilates, squat, adaçayı, tarçınlı su, merdiven inip çıkma hepsini yapıyorum canım ama ne açılmam var ne sancım suyum nişanım falan da gelmedi daha🤦🏻♀️ hayırlısı olsun artık
Tatlisannedilekk Wonderanne bende bundan korkuyorum o kadar sancı çektikten sonra birde sezeryan olursa diye😔 hayırlısı artık bekleyip görcem
Wonderanne Tatlisannedilekk ama benim bebeğim çok küçük kalmış kanalda olduğu halde kendini itememis doktor sezaryende bebeği kanaldan çıkardı sen düşün
Tatlisannedilekk Wonderanne ooo bayaa zormuş senin doğumun, hayırlısı olsun artık canım sağsalim kucağıma alırım oğlumu inşallah🙏🏻
Wonderanne Tatlisannedilekk insaAllah her şey güzel kolay ve gönlünce olur canım benim 🌸🤲🏻 normal doğum içimde kaldı benim mesela hala üzülüyorum sezaryen olduğuma
Tatlisannedilekk Starsss deneyelim dedi doktorum, inşallah açılmam olur ilerler de o kadar sancı çekmeme değer
Starsss Tatlisannedilekk ben de söyleyeceğim. Benim 2. Doğumum o yüzden bunu da normal dünyaya getirmek istiyorum. Hiç açılma olmadan suni sancı alıp kolay doğum yapanlar bilgi verirse iyi olur 🙏
Tatlisannedilekk Starsss siz tecrübeliymişsiniz, benim ilk doğumum oyüzden çok gerginim ve korkuyorum😔
Mhtpttr Tatlisannedilekk canım merhaba benden de bir tavsiye ve araştırmalarıma göre söyleyeceğim Meryem ana otunu almanı ve kullanmanı tavsiye ediyorum bir arkadaşım kullandı faydasını gördü sende Meryem ana otunu suya koy dualarını oku üzerine yudum yudum içmeye başla rabbim inşallah hızlı bir şekilde açılmanı ve sancını başlatır bende 30+0 Dayım bende deneyeceğim rabbim gönlüne göre versin sağlıkla al kucağına evladını 😘