Kubraktan Merhaba kızlar 9+6 haftadayım. Ancak doktorumdan ve hastanemden memnun değilim. İzmire gelin geldiğim için ben yer bilmiyorum acqba tavsiye edebilceğiniz biri varmı?
Diyetisyen_Anne Kubraktan izmir medicalpark hastanesi dr volkan emirdar ı öneririm çok ilgili bir doktor
Mehtapakgl Kubraktan kuzum bende o civardayım. Ben dr. Nurdan yıldız a gidiyprum. Özel muayenehanesi var. Çok sakin bir doktor gereksiz korkutması yok.muayene 300 tl canım. İkinciye ücret alınmıyor
Eceizmir Kubraktan uzak olmayacaksa araba falan varsa eğer Egepol hastanesi Cem yada Bülent beyi öneririm. Hastane ayrıca bu pandemi sürecinde hamile ve çocuk hastalar dışında kimseyi almadı kadın Doğumun bulunduğu binaya.
minnoscan Çınarlı Onur Aldemiri öneririm siz sormadan her şeyi anlatıyor ilgili bi doktor. İnstagramda da aktif
KardelenYB Kubraktan sen hangi hastaneye gidiyorsun da memnun kalmadın canım ona göre tavsıye verilsin verirlerken
Ckafali İzmir Can Hastanesi İrfan Özer çok çok iyi bir doktor her şeyi anlatıyor bilgi veriyor detaylıca ve çok pozitif ben 8 haftalıkken gitmeye başladım şuan 30 haftalık olduk çok memnunum
Kubraktan Ckafali bu hastaneyi ve doktoru duymuştum ama eminnolamadım. Şuanda muayne ücreti ve doğum ücreti nedir acaba
Ckafali Kubraktan 160 tl muayene ücreti 4500 doğum hijyen açısından falan çok iyi hele ki böyle bir dönemde
KardelenYB Kubraktan sada pek iyi değil evet yakın yer istiyorsan en güzeli can hastanesi bende Çiğli de oturuyorum ama ben Konak a gidiyorum Karataş Hastanesine sen yakın istiyorsun sanırım
KardelenYB Ckafali evet gerçekten aşırı temiz ve güzel bir hastane benım doğumuma az kaldı kalmasa başlarda olsam ben can hastanesini tercih ederdim kesin
35ebrar35 Mehtapakgl nurdan yildiz cok iyi bir doktor canim sada hastanesinden taniyorum kizimin doktoruydu hatta kizim da suyum cok azdi once rabbimin izniyle sonra onun sayesinde hayatta desem yeridir sonra kendine ozel muayne acti gidemedim uzak die ama tavsiye ederim