Folikasit18 KezibanUan inşallah nisana kadar Eylül zammıyla kalır. Yılda bir yapılmıyor mu bu zamlar ben anlamadım ki 😂
KezibanUan Folikasit18 aynen benimde sezeryan olacak 2. Gebeliğim 4 bini çıkardım gözden ☺️ kaç haftalık hamilesiniz
ZehraS KezibanUan memnunsunuzdur umarım ılk hamılelıyımde oydu doktorum ıkıncıye hamıleyım yıne ona fıtmeyı dusunuyorum
Folikasit18 KezibanUan söyledi ama bir hafta sonra tam tersi olabilir dedi 😂 ikili taramada kız dedi bir hafta sonra erkek de olabilir dedi 😂 ölçüm yaptı nubuna vs baktı açı derecesi ortada ikisine de meyilli dedi
KezibanUan Folikasit18 ayyy gerçekten mi 😄 banada tainde bulunur inşallah ikili taramada 😄 biraz sık çağırıyor ikili taramadan sonra ayda bir çağırır inşallah
KezibanUan Folikasit18 anladım beni iki hafta da bir çağırıyor ultrasona çok girmeyide çok onermiyorlar kızımda da medstarda Ünal bey vardı ona gittim o 5 haftada bir çağırdı hep 3. Aydan sonra
Folikasit18 KezibanUan acaba ilk haftalar sıkı mı tutuyor. Ben 9 haftalıkken başladım mustafa beye. Sıkıntılı bir durum yoksa kafanıza göre takılın bence. Bize de bu sefer ilaç bitsin gelin dedi ama bir hafta rötar yapıcam ben
KezibanUan Folikasit18 benim kese etrafında kanamam vardı şükür çok az su anda belkide ondandır bende ilaç kullanıyorum sezeryan olanlar çok memnun dikiş izleri bile varla yok arası kalmış inşallah bizimde öyle olur ☺️
Momgulizar Kenanizm18 merhaba araştırırken yorumunuzu gördüm doktor değişikliği yapacağım mine hanımı düşünüyorum nasıldır veya eşi Ayhan bey