Canım ben de 37 deyim ve 3 gün önce dediğin gibi bir anda bel ağrım başladı gece vajinada kasılmalar ve adet sancısı gibi sancım geliyor ara ara bende korktum gidecektim eşim masaj yaptı baktım hafifliyor olmadığını anladım artık bu şeyler normal diye düşündüm 1 hafta sonra randevum var ve bel ağrıö hala geliyor ara ara ben bekliyorum bebeğin hareketlerini hissediyorum çünkü nişan su gelmedi zaten bekle derim