Pnr-omr hadi hayırlısı inşallah 🧡 benim doktorum da 35 deki randevumda çatı muayenesi yapmak istedi ama ben kabul etmedim, erken doğumu tetikler diye ne bileyim. Şimdi 37.haftamda tekrar kontrolüm var bu sefer bakmak isteyebilir. Çatı muayenesiz doğuramıyor muyuz sanki 😃