busbusbus10 Gzdsrm aynen bende gitmek istemedim sağlık ocağına yazdırılarak alınıyor zannediyordum yazdırmadan alınıyor muş 😊
busbusbus10 Sibelaykut anladım canım parasından değilde ben yazdırılmadan alınmıyor zannediyordum bugün ilk işim o olucak ☺️
busbusbus10 nuuu tüm dualarım seninle rabbim inşallah bu güzel duygu sana ve tüm isteyenlere tattırır hiç kafana takma takınca olması gecikiyor ❤️