busbusbus10 Kızlar merhaba ben ecopirin kullanıyorum gebeliğin başından beri ilacım bitti 3 gündür fln kullanmıyorum yazdırmaya gidemedim bi türlü bi sıkıntı olur mu
Balbrcu busbusbus10 bı sorun olmaz sanırım da ücreti çok yüksek değil eczaneden alabilirsin 5 yada 8 lira olması lazm geciktitmemek daha iyi olur bence
Mnp busbusbus10 bence ihmal etme 4 5 TL falandır fiyatı ben de coraspin içiyorum bazen yazdırmıyorum bile direk alıyorum 5 TL
Bmom busbusbus10 bize vermemişlerdi kontrol gerektiren bir hap olduğu için hastanelerde ayrı bölümü var sürekli kontrole gidiyoruz
busbusbus10 Balbrcu reçetesiz alabiliyor muyum hiç bilmiyordum yarın alayım o zaman çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
Sibelaykut busbusbus10 bende kullanıyorum aynı ilacı canm bittiginde bazen üşeniyorum yazdrmaya gtmek icn eşime aldırıyorum eczaneden ücretli pahali bise degil zaten 8.10 lira fln..
busbusbus10 Bmom doktorum gebelik sonuna kadar kullanmam gerektiğini söyledi yazdırmadan alabilirim umarım
busbusbus10 nuuu ilk gebeliğimde düşük yaptım doktor kan pıhtılaşması olabileceğininden Şüphelendi kan sulandırıcı bu ilaç pıhtılaşması olup tekrar düşük olmasın diye önlem amaçlı canım
Gzdsrm busbusbus10 bende kullaniyorum canim doktor aksatmamami soylemisti en kisa zamanda al bence yazdirmiyorum bile ben korona var malum saglik ocagina gitmiyorum 4bucuk liraya aldim en son
busbusbus10 Gzdsrm aynen bende gitmek istemedim sağlık ocağına yazdırılarak alınıyor zannediyordum yazdırmadan alınıyor muş 😊
busbusbus10 Sibelaykut anladım canım parasından değilde ben yazdırılmadan alınmıyor zannediyordum bugün ilk işim o olucak ☺️
Ozlmchngr busbusbus10 bende kullanıyorum hamdolsun daha atlamadim bitmeden aldiriyorum , ecopirin i atlamayın derim kan sulandırıcı sonuçta yazdırmaya uğraşmayın zaten ucuz bir ilaç diye biliyorum bence hemen almalısınız