MERYEMERVAM
ilk Doğumum 13 sene önceydi hiç unutmuyorum kızımda hamile kalalı bir kez doktora gitim oda 7 aylıktım randevulu olduğum halde bir türlü
sıra bana gelmiyordu bekle bekle ayakta bir hal oldum tansiyonum düştü ve Bn bayıldım ona rağmen bni almamışlar oradaki hamile Kadınlar bna simit kıreker verdiler herneyse bi yarım saat sonra bni çağırdılar bebeğime baktı bişey demedi doktor bir ay sonra tekrar gel dedi kızımda hiç ne ikili test ne şeker yüklemesi hiç bişey yapmadım çünkü bilmiyordum bu ara o zaman 16.5 yaşındaydım😑 sonra bir Cumartesi akşamıydı nişanım gelmişti ne olduğunu bilmiyordum uyana utana görümceme gösterdim o 20 yaşındaydı ama bekar olduğu için oda anlamamıştı kayınvalideme göstermiş o da bilememiş bu ara kayın validem 6 çocuk doğurmuş ama nişan ne olduğunu oda bilememiş 🤭 sonra gece ara ara sancım oluyor anlamıyorum yarım saate bir geliyor gidiyor öyle böyle saat 00:00 eşim dedi böyle olmaz eşim de 22 yaşında oda bilmiyor tabi bide ilk çocuğumuz nasıl oluyor vs vs bilmiyoruz neyse Zeynep kamile gittik oradaki hamile Kadınları görünce ben şok oldum kimisi ağlıyor kimisi bağırıyor cılık çılığa Bn öyle baka kaldım sancılarımı unutum bni çağırdı doktor muane edecek bende o yaşıma kadar hiç muane olmamışım hele bide vajinalda doktor kadındı ve çok sinirliydi oradakilere bağırıyordu bna da bağırarak altını çıkar çatala yat çatal ne iç çamaşırını Bn nasıl çıkarırım orda 5 6 kişi var hasta ve doktorlar ebeler bn şaşkınım utanıyorum doktor geldi sen daha çıkartmadın mı sabaha kadar seni mi bekleyeceğim be bağırdı sonra br hemşire geldi altını çıkar şuraya çık doktor bakıcak Doğum olucak mi diye Bn dedim çok utanıyorum burda çok insan var mecbur bişey olmaz kimse sana bakmaz dedi merak etme neyse eteğim vardı çıktım çatala bir elimle eteğimle kapatmaya çalışıyorum doktor eldiven takarken aman Allahım o neydi çok uzun tırnakları ve kırmızı ojeli eldiveni taka takmaz geldi bağıra bağıra şuna bak bide utanıyormuş çocuk yaparken utanmazlar buraya gelince utanıyorlar Bn doktoru anlamaya çalışıyordum o sinirle parmağını içime sokarak afedersiniz nefesim kesildi tırnağı da vajinalımı çizmişti WC e giderken yanmam olmaya başladı korka korka idrarımı yapıyordum sağlam bir şekilde Çatala çıktım ama hasta bitkin bir şekilde indim yüreyrcek halim kalmadı doktor bna dedi 7:00 de Doğuma alıcaz seni koridorda git gel suyun gelsin açılman için geldim eşimin yanına görümcem de gelmişti bizimle beni görünce öyle şok oldular nasıl girdin nasıl çıktın naptılar sna ddi Bn de utandım muane oldum ondan dedim tabi onlarda muane nasıl bişey utrason sandılar dedim Doğum olucak eşim şaşırdı ala ala zamanı geldi mi Bn ondan beter bilmem öyle dedi ben zannediyordum bebeğim hep karnımda kalacak 🙈 nerden bileceğim ki neyse sabaha kadar hastanedeyiz gidip gelince sancım oluyor kalkamıyordum oradaki Doğum yapacak için bekleyen kadınlara bakıyordum çok bağırıyorlardı Bn de şakın hala açımı unutmuşum onlar için üzülüyordum neyse bni sancı odasına aldılar Neseteye bağladılar sancım da var serum falan da var sonra kalk şu odaya git suyunu boşaltacaklar dedi koridorda gidiyorum yürü yürü yol bitmiyor çok ağrım var iklim büklüm yürüyorum bir sürü kadınlarla sıra bekliyoruz kuyruktayız sıra bana geldi o çatala çıkana kadar öldüm dirildim suyumu boşaltırken daha da ağrım oldu gene sancı odasına devam etim o koridor bu sefer iki kat uzak geldi bna kendi sancım mı suni sancı mı bilmiyorum artık Doğumun oluyor tekrar Doğum haneye dedi yürtüler baktılar bayılacam tekerlekli sandalye getirip götürdüler bni çatala çıkartılar sancım daha şiddetli bu sefer bağırdığımı sesimi duymaya başladım resmen sesim yankı yaptı orda kaç tane çatal vardı bilmiyorum hepsi de dolu ve Bn öyle bi bağırmışım ki onlar şok olmuşlar sesimden korkmuşlar bebeğim çıkmıyor ıkın ıkın dediler ıkınmama rağmen yetersiz kalıyordu nefesim sonra ebe geldi kolunu çapraz yaptı ve kaburkalarıma bi bastı ıhııı diye bi ses nefesim kesildi resmen bebeğim oldu dikişimi diktiler ve bni odaya götürdüler 6 yatak vardı hepsi de yeni Doğum yapan anneler hata iki tane aynı anda Doğum yapmıştık Bn doğumdaysan onlarda orda çatladalardı onlar sonra anlatıyorlardı sesin bizi çok Korkut’u hele ki ebe karnına basınca nefesini kesildiğini hissetik dedi kızımı getirdiler bna kızım 2.900 gramdı Al giydir emzır annesi dedi bebeğimi nasıl giydireceğim bilmiyordum oyuncak gibiydi korkuyordum elimde kalıcak onu giydiren kadar canım çıktı bide ağrım var geçmiyor bide bebeğimi tutamıyordum tutmayı beceremiyordum ilk gün baya bi zorluk cektim sonrası çok şükür hemen öğrendim çok güzel bir duygu olduğunu damlamaya başladım annelik yaşa bakmıyor anne annedir her şekilde o anne dugusu devreye giriyor bu ara kızım Pazar günü 13:40 de doğdu Cumartesi 00:00 de gittik 13:40 Doğum oldu Pazartesi taburcu oldum iki doğumum oldu ikisi de Zeynep kamilde ve ikisi de unutmadım şimdi kızım 13 oğlum 9 yaşında Allah nasip ederse 3. e hamileyim 29 haftalık ve çok merak ediyorum nasıl olucak bebeğimi tuta bilecekmiyim sanki ilk defa Doğum yapacak gibi heyecanlı ve panik oluyorum 😑çok uzun oldu kusura bakmayın 🙈😂😁Doğum anılar yaz yaz bitmiyor not oğlumun Doğumu daha kolay geçti çünkü artık bendi tercübe edilmiştim ve doktorum iyi bir doktordu erkekti ama daha hassastı diyer doktordan