gozde_sarisoy Sinembasara13 o hastane çok güzel ve tam teşekkürlü bi hastaneymiş bi tanıdığım daha yeni doğum yaptı çok memnun ve herkes öneriyor bende randevu almaya çalışıyorum
Hilalklcc Sinembasara13 ben dilara tekden kirgiza gittim birkez, memnun kaldim . Biraz soğuk bi doktor ama iyi yani . Demet acar sayimdan memnunlardi
berna_demir Sinembasara13 bende merak ediyorum tavsiyeler çok aslında ama internetten randevu almaya çalışırken Lohusa-Ameliyat Sonra Polikliniği yazıyor
Eliffefee gozde_sarisoy bn fatıh omurcaya gıdıyordum özel hastnede çalışırkn çokta memnumdum şimdi oraya tayını çıktı çam ve sakurada iş başı yaptı öneririm bana uzak oldgu için gdemıyorum ama hastnenın aletlerının çok yenı çok gzel ve çok ilgılı bı hastne oldgunu duymuştm
Eliffefee Hayatuysal34 hastNe yenı ama doktrlarda yenı ve acemı değilki bnım özeldeki doktorum vardı mesela oraya başladı kadın doğuma çokta memnundum kendısınden
gozde_sarisoy Eliffefee anladım inşallah randevu alabilirim çok zor günler atlattım ve tekrardan hamileyim ve tan teşekkürlü bi hastaneye gitmem gerekiyor ama randevu almak çok zor ya
deryaayucee gozde_sarisoy Randevular bugün 11.30 gibi açıldı. İsterseniz bir kontrol edin randevu kalmış olabilir.
Ozleminmucizesi İki kez muayene oldum iki farklı doktordan da memnun kaldım. Çevremde orda doğuran herkes çok memnun özele gitmeyi bıraktım doğumu da Allah nasip ederse orda yapıcam
Mrwodabasi Sinembasara13 burcu ucar, alime dilayda uzun ikisi de cok memnun kaldigim doktorlar. 37 haftaligim henuz dogum yapmadim ama bu iki doktordan cok memnun kaldim.
Mrwodabasi berna_demir sik sık takip edip bosluk olunca mesaj ile haber ver butonunu aktif hale getirin. Suan gebe poliklinigi dolu o halde.