Geçen ay dış gebelik geçirdim 9 haftalık 4üncü haftada kanamam oldu ve betam yükselmesi yavaştı düşük oluyor sandık 5. Hafta kanama durdu ama beta hala yavaş yükseliyordu ara ara lekelenme ler oluyordu 8inci hafta artık bebeği göremeyince gebeliği sonlandırmak için iğne vurduldum iğne sonrası 4. Gün ikinci doz vurulıcaktım yada kürtaj olucaktım ama iğne sonrası 3günü şiddetli sırt ve kasık kırapmlarıyla iç kanama geçirdiğim anlaşıldı bebek tüpü patlatmıştı sezeryan şeklinde ameliyatla alındı tüp ve bebeğim. Rabbim sizlere yaşatmasın içinizi ferah tutun güzel şeyler düşünün güzel olsun🙏🌸