gmzz-
Bana dış gebelik teşhisi koyulmuştu ama Kimyasalmis dr un hatasıydı
Tabi bu süreçte baya araştırmıştım.
Eğer bhcg 48 saatte bir 2 katına çıkmıyorsa hatta artma azalma tekrar artma gibi düzensiz eğri çiziyorsa dış gebelikten şüphelenebilirsiniz.