Ben geçen cumartesi gittim 6+6 olmam lazimken nerdeyse 7 hafta yani ama 5+5 dedi alttan bakmıştı kalp atışı duydu gayet sağlıklı dedi ama neden 8 gün geç dediğimde geç dölleme dedi fazla takmadım iyi dedim buraya geldim 2 gün önce gelişim geriliği falan okudum o kadar korktum ki sonra çoğu kişi geç döllenme dedi şimdi 7+3 uygulamaya göre ama 6+3 um canım