Merhaba hanımlar..
7 ağustos son adet tarihim. Son adet tarihime göre gebeliğim 7+5 iken bugün doktora gittiğimde geç döllenme olduğunu bebeğin 6+5 göründüğünü söyledi.ama onun dışında keseyle ve ölçümlerle ilgili herşey gayet iyi dedi.eve gelip nete baktığımda gelişim geriliğinden bahsedildiğini görünce korktum, gerçi ileri haftalarda daha çok belli olurmuş ama korktum gene de.normal mi? Başına gelen var mı?