Arasarzu insllh cumlemiz 🙏 Yunus beyin biraz daha pahalı malesef normal doğum 3750 sezeryan 4550 o yüzden bende değiştirmek istiyorum özel sağlık diğer hastanelere göre de pahalı zaten doktorumdan memnunum ama bütün doktorlar aynı şeyi yapacak sonuçta doğum bu bu kadar para vermek normal mi bilemiyorum 🙄