Birgul ah neler yaşadım bi bilsen evleneli bir seneyi geçti eşimle 6 ay ilişkiye giremedim vajinismus denen hastalıkmış neyseki yendim snra hamile kaldım ve düştü şimdi tekrar hamile kalmayı çalışıyorum hep stres yaşadım evlendiğimden beri bu hastalık yüzünden ilk defa bu ay iyiydim cünkü kabullendim en kötüsü psikolojik rahatsızlık … Rabbim düşmanımın başına vermesin çok zor süreçten geçtim