Gokilay07 Merve2615 ben hamile olduğumu akintimdan ve mide kazinmasindan anlamıştım sabah uyanınca midem kaziniyordu surekli acıkıyordum birde:)) 4 sonra test yaptim pozitif cikti :) duan 22+2yiz çok şükür:)
Birgul Merve2615 düzenli oluyorsanz şaşmazsa 1-2 gün geçince hemen yaparsanz çıkabilir ya da 1-2 gün öncesinde erken gebelik testiyle
Birgul Aykem yok hayır ben normal hamile kaldım bundan önceki ay kimyasal geçirdim sonra ki ay hamile kaldım şükür
Kubra81 Merve2615 Benim 1 haftaya yakındır belirtim vardı reglime 3 gün kala gecikme falan olmadan test yaptım pozitif çıktı aynı gün kan verdim 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim:)
Merve2615 Kubra81 valla ne güzel belirti yaşamışsınız ben şu diyemiyorum bu belirtiyse tabi benim de karnım da batmalar vardı 😀
Kubra81 Merve2615 Zaten herkes de belirti olmuyor ama ben hazirlikliydim bekliyordum onun da faydası oldu:)
Beyzasya Adetime 1 hafta vardı çok meraklandım belirtim vardı test yaptım çokçok silikti var yok arası sonra da 4 gün kala yaptım bukez daha belirgindi adet günümde zaten iki koyu çizgi çıktı
Kubra81 Merve2615 Evet 38 haftalık hamileyim çok teşekkürler hepimiz sağlıcakla alalım inşallah kucagimiza:)🤲