MiniKaya Rmeysa_1661 30. Haftada çok sertti sonra durulmaya başladı sanırım baş aşağı döndüğü için diye tahmin ediyorm canım 😊 şuan dönüyor geriliyor falan tuhaf naptığını kestiremiyorm 😀
Rmeysa_1661 MiniKaya açıyor yolunu artık geliyorum ben diyor 🙊 bir avazda sağ salim inşallah sağlıcakla kalın 🌼
Hayatuysal34 MiniKaya gün içinde hissetmediğin olyrmu bazen 🤔cnm ben dışarı çıkınca ayakta falan hissetmyrm
MiniKaya Hayatuysal34 bende öyle canm hareket halindeyken pek hissetmiyorm bide evde normalde tekim hep eşim gelene kdr dışarda sesten etkilendiğini düşünyorm bence ondan çok oynamıyor ☺️
Hayatuysal34 MiniKaya bende öle bazen içimde kayıyor gibi dışarda tık yok uzanınca anca işine gelrse kaç defa gittim dra bktm valla 🙄
MiniKaya Hayatuysal34 yapı gereği belkide canm bende doktoruma diyorm az hareket ediyo faln ultrasonda herşey iyi gözüküyor şükür 🤲🏼 Uysal olacaklar 😀
IincciI R_cankesen Bebek büyüdükçe alanı daraldığı için bir tarafta toplanması normal dedi. Nst ye bağlandım 2 kere sancım felanda çıkmadı yani normal çok şükür herşey 🙋🏼♀️
R_cankesen IincciI çok şükür bnde sağ olduğu için sürekli sola yat dedi normal doğumu etkiler dedi o yüzden sordum