Kızım olursa adını güneş koymayı çok istiyorum. Ama bi kaç arkadasım güneş ismindeki tanıdıklarının genelde sessiz, içine kapanık, çekingen olduklarını söylediler. Güneş isminde tanıdığı olanlar yada adı güneş olanlar gercekten böyle mi. Merak ediyorum