Epifenomen ya benim 19 a kadar çok iyidi herşeyi , 23 de gittiğimde kafası 21 de kalms haftası geri çıkıyor son adete göre binkac gün geriydik zaten şimdi ultrsona gorede geri çıkmışız, doktor banada kafası küçük genetikde olabilir dedi ama korkuyorum işte ne bilim İnsAllah sebebi genetik vs dir baska sıkıntı çıkmaz