22+5 im. Oğlumuz olacak. Bir türlü içimize sinen bir isim bulamadık. Evet bir sürü güzel isim var. Beğendiklerimi deftere yazıyorum. Anlamlarına bakıyorum. Ama “hah işte bu” dediğimiz bir isim olmadı. Sizde durumlar nasıl? Fikirlerimizi birbirimizle paylaşalım. Bir de ben öğretmen olduğum için sanırım beğendiğim bir isim de olan öğrencilerim aklıma geliyor. Bazı isimler çok yaramaz, bazıları çok vasat, bazıları çalışkan 😅😂 Bu da etkiliyor beni😅 Sizler ne durumdasınız? Karar verip isimli kapı süsleri, zıbınlar yaptırdınız mı çoktan🥰