Ben de aynı sizin gibiyim sekiz haftalıklem gittim her şey yolunda dedi taaa bir ay sonraya gün verdi daha 10 gün var zaman geçmek bilmiyor şu an 11 haftalığım gün sayıyorum çok fazla gebelik belirtim de olmadı sürekli acaba iyi mi herşey yolunda mı diye düşünüp kendimizi üzüyoruz acaba Başka bi doktora gitsem mi arada diye düşünüyorum ilk gebelik Böyle oluyor herade hareket edince rahatlarsın diyorlar ama o zaman da bi gün hareket etmeyince ya da az hareket edince kafayı yersin of çok zor ya bir an önce sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim