AyGC Tabiki anlarsın bak benim oturdugum ilçedekk hastane personeli dahil %85 kisi korona ve hastanede yatacak yatak kalmadı nöbetçi doktorun odasinda bile hasta car yanii ve bennn 36+3 haftalık hamileyim en son 32. Haftada gittim doktor kontrolüne şimdi ise 2 gün sonra cuma günü gidicem onada doğurmazsam belimde ağrım var az az kasılmam var ona baktırmaya gidicem. Yani korkma Allah’ın izniyle bisey olmaz bi 4 haftaya kadar bebeginin hareketlerinide hissedersin zaten. Hareketlerde eksiklik, kanama, kokulu vajinal akıntı, vücutta aşırı kaşıntı, erken kasilmalar gibi benzeri seyler olmadığı surece korkmaa. Sık sık hastaneye gidip kendimizide bebişlerimizi de tehlikeye atmanın bi manası yok. 😇